وزیر کشور در کار جهادی، شبانه‌روزی و انقلابی در صحنه‌های پرخطر حضور میدانی دارد/تعامل هم‌افزا و اثربخش در دستورکار است

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برکناری معاون سیاسی وزارت کشور، گفت: کسانی که تصور دارند می توانند رابطه میان قوا را بر اساس شیطنت های رسانه ای برهم زنند، سخت اشتباه می کنند زیرا قوای سه گانه عزم جدی دارند تا بتوانند مشکلات مردم را مبتنی بر تعامل هم افزا و اثربخش برطرف کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار کرد: این موضوع با تمرکز بر حل مسائل مردم به ویژه مسائل اقتصادی در حال پیگیری است. هر چند وجود اختلاف دیدگاه در مسیر امری طبیعی است اما اختلاف سلیقه به معنای اختلاف میان قوا نیست.

وی ادامه داد: وزارت کشور همواره در تلاش های خودش نشان داده که در راستای خدمات رسانی به مردم، در حوادث و غیره پیشتاز بوده و وزیر کشور در کار جهادی، شبانه روزی و انقلابی در صحنه های پرخطر حضور میدانی داشته است لذا از تلاش های وزیر کشور و اراده و تلاش مستمر وی قدردانی می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: وزارت کشور ماموریت های مهمی را در سال جاری بر عهده دارد که برگزاری پیاده روی اربعین، انتخابات و غیره از جمله این موارد بشمار می رود، از این رو قوای سه گانه در تعامل هوشمند با یکدیگر، در راستای تحقق این برنامه ها گام خواهند برداشت./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه