رونمایی از اولین کاندیدای نماینده مجلس آینده

 گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم و منتخب دوازدهمین دوره مجلس در گفت‌وگویی از کاندیداتوری خود برای تصدی کرسی ریاست مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: علت این تصمیم این است که نگاه‌های تحول گرایانه متناسب با واقعیت‌های جامعه در نظام مدیریتی مجلس کمتر دیده شد. با وجود انتقاد های جدی که ما در حوزه تحول برای آینده کشور داشتیم و حرکت به سمت شفافیت و سیاست‌های پولی و ریالی صحیح برای اداره کشور، متأسفانه این نگاه تحولی در نظام اداره مجلس دیده نشد یا کمتر دیده شد.

بنابر روایت ایلنا، راستینه خاطرنشان کرد: تلاش برای حرکت به سمت افزایش قدرت برابری ریال در برابر ارزها و همچنین کاهش مالیات بر تولید و ایجاد یک ساختار نظام مند نظارتی قوی بر اجرایی سازی قانون در مجلس آینده ضروری است.

نماینده مردم شهرکرد تصریح کرد: بسیاری از قوانین بر زمین مانده را در تعارفات سیاسی میان احزاب و جریانات و گروه‌های سیاسی مشاهده می‌کنیم که نظارت مجلس ذبح شده و معمولاً این نظارت ها به نشست سران سه قوه منتهی می‌شود و در یک تعامل سه جانبه متأسفانه این قدرت نظارتی مجلس است که به تاراج می‌رود. ما معتقدیم که باید قدرت نظارتی مجلس را تقویت کنیم و از بده‌بستان ها در عرصه سیاسی بپرهیزیم.

وی گفت: نیاز است که نگاه تحول گرایانه انقلابی با مدیریت جوان تحول خواه بر عرصه مجلس حاکم شود و مبتنی بر این اشکالات و مواردی که عرض کردم احساس من بر این است که ضرورت دارد که براساس بیانیه گام دوم جریان جوان انقلابی مجلس که دارای تجربه خوبی است مدیریت مجلس را به دست بگیرد تا این نگاه تحولی بر حرکت آینده کشور جاری و ساری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه