راستینه: تبادل هیات های پارلمانی افق های جدیدی برای تعمیق روابط دوجانبه باز می‌کند

اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با اروگوئه به سرپرستی احمد راستینه نایب رئیس گروه به همراه حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر، سید حمیدرضا کاظمی، همایون سامه یح نجف آبادی و فاطمه مقصودی با رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی اروگوئه با ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مونته ویدئو دیدار صمیمانه ای برگزار کردند.

در ابتدا، احمد راستینه با اشاره به اهمیت گفت‌وگو و تبادل نظر میان نمایندگان دو مجلس در شناخت و درک متقابل از ظرفیت های یکدیگر به منظور تسهیل و تسریع همکاری های فی مابین گفت: در سال گذشته نیز نشست مجازی خوبی با اعضای گروه دوستی پارلمانی داشتیم که مباحث مفیدی درمورد همکاری های پارلمانی صورت گرفت و در آن نشست بر توسعه همکاری‌های پارلمانی و تقویت روابط دوجانبه تاکید شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه دوستی پارلمانی ایران در کشور اروگوئه ادامه داد: این نشان از جدیدت طرف ایرانی برای توسعه روابط با طرف اروگوئه است و اطمینان دارم که با گفت‌وگو و تبادل هیات های پارلمانی، سیاسی و اقتصادی افق های جدیدی برای تعمیق روابط دوجانبه گشوده می‌شود.

در ادامه نشست، فاطمه مقصودی، دیگر عضو گروه دوستی پارلمانی ایران با اروگوئه ضمن اشاره به مقام و منزلت ویژه زن و خانواده در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: زن در نگاه جمهوری اسلامی ایران شخصیتی عزیز و مقدس بوده که دارای ارزش و شرافت انسانی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان نگاه ارزشی جمهوری اسلامی ایران به دختران و زنان افزود: ما زنان در جامعه اسلامی در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی حضور مستمر و فعال داریم و همچنین به عنوان بخش مهمی از جامعه، در تمامی تصمیمات و سیاست های کلان نظام حاضر هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه