کسر هزار میلیارد تومان از سقف درآمدهای مالیاتی چهارمحال و بختیاری

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: هزار میلیارد تومان از سقف درآمدهای مالیاتی چهارمحال و بختیاری کسر و مقرر شد مازاد درآمدهای مالیاتی استان به خود استان واگذار شود.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه اظهار کرد: مقرر شد با توجه به لایحه بودجه ۱۴۰۱ مازاد درآمدهای مالیاتی در استان‌ها به خود استان‌ها اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به جذب ۱۳۰ درصدی درآمدهای مالیاتی، پیگیری ویژه جهت تخصیص منابع منابع درآمدی مازاد به استان صورت پذیرد.

راستینه خاطر نشان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان از حداکثر اختیارات وزارت اقتصاد و دارایی در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی، بر اساس قانون استفاده کند.

وی اذعان داشت: سازمان امور مالیاتی با ایجاد یک تعامل دو سویه با سرمایه‌گذار، تولیدکننده، کسبه، بازاریان و حوزه‌های مختلف اقتصادی توانسته موفق عمل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد ارزشمند میان سازمان‌های اقتصادی و مودیان به سازمان امور مالیاتی هر روز تقویت شود و مودیان باید بدانند که این شفافیت و دقتی که به خرج می‌دهند از معافیت‌ها، امتیازات، بخشودگی‌های سازمان امور مالیاتی بهره‌مند خواهند شد.

راستینه یادآور شد: موضوع مهمی که در خصوص منابع درآمدی مالیاتی، استان متعهد به جذب آن شده بود به یک عدد نگران‌کننده‌ای با مبلغ ۲,۵۰۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که با پیگیری‌هایی که با وزیر اقتصاد دارایی اقتصاد و دارایی انجام و نشستی که با رئیس سازمان امور مالیاتی داشتیم خوشبختانه با دستور وزیر مبلغ هزار میلیارد تومان از سقف درآمدهای مالیاتی استان کسر و مقرر شد مازاد درآمدهای مالیاتی استان به خود استان واگذار شود./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه