حفظ اقتدار نیروی انتظامی وظیفه همگانی است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی با تقدیم شهدای بسیار همواره در دفاع از امنیت کشور پیشتاز بوده است، گفت: جوانان نیروی انتظامی فرزندان ما هستند و دفاع و حمایت از آن ها و حفظ اقتدار آن ها وظیفه همگانی است و باید مراقب باشیم به بهانه های واهی بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس نماد عزت و غیرت مردان و زنان ایرانی در دفاع از آرمان های انقلاب ما، اسلام ناب و سرزمین پرافتخار ایران اسلامی است و به نوبه خود هفته دفاع مقدس را به پیشکسوتان ایثار و شهادت و خانواده معظم شهدا و خالقان این تاریخ با عظمت تبریک می گویم.

وی افزود: عضویت ایران در سازمان شانگهای گام بلندی بود که دولت با توسعه روابط بین المللی و اعتمادآفرینی کشورهای عضو به آن دست یافت؛ اکنون انتظار می رود وزیر امور خارجه در اسرع وقت دفتری در این وزارتخانه مخصوص بهره مندی از ظرفیت های بین المللی ایجاد شده تشکیل دهد تا بتوان با ایجاد هم افزایی وزارتخانه های مربوطه از ترانزیت کالا، انرژی و مبادلات ارزی چندجانبه بیشترین بهره را برد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، یادآور شد: حضور رئیس جمهور در نیویورک فرصتی است تا ایده های جدید در عبور از یکجانبه گرایی با توجه به فضای جدید بین المللی مطرح شود، آنچه که توانسته است به آمریکا برای توسعه یکجانبه گرایی و تحمیل تحریم و تروریست کمک کند محوریت دلار در مبادلات اقتصاد جهانی است که باید ظرفیت مبادلات پولی چندجانبه را در بازی های برد برد افزایش دهیم.

راستینه افزود: 31 سفر استانی رئیس جمهور در یک سال گذشته نشانه ای از صادق الوعده بودن ایشان در حل مشکلات مردم در بازدیدهای میدانی است، اکنون انتظار می رود مصوبات در جدول زمان بندی مشخص با واگذاری به موقع اعتبارات اجرا شود چون این نقطه امید مردم است و به طور حتم بر اجرای آن نظارت و گزارش آن را به مردم ارائه خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم، ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز جاده ای و بهسازی جاده های مواصلاتی باید دغدغه تمامی مسئولان باشد، با توجه به مصوبه هیات دولت انتظار می رود اقدامات عاجلانه ای برای رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی جاده ها انجام شود.

وی خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: می طلبد به این موضوع توجه کنید که مستاجران به شدت در عسر و حرج هستند و مستاجران به طور مداوم به ما مراجعه و درخواست کمک دارند. می طلبد در پرداخت وام ودیعه مسکن تسریع شود تا کمکی به این قشر شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: توجه به حل مشکلات شرکت های دانش بنیان و ایجاد پنجره واحد در استان ها مطالبه جدی نخبگان و اندیشمندان است و انتظار می رود استانداران مسئولیت مستقیم آن را برعهده بگیرند.

راستینه ادامه داد: هیچ کس حق ندارد بازوان اقتدار و امنیت کشور را به بهانه های مختلف تضعیف کند؛ نیروی انتظامی با تقدیم شهدای بسیار همواره در دفاع از امنیت کشور پیشتاز بوده و جوانان نیروی انتظامی فرزندان ما هستند و دفاع و حمایت از آن ها و حفظ اقتدار آن ها وظیفه همگانی است و باید مراقب باشیم به بهانه های واهی بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه