نظارت و پیگیری جدی در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت و گزارش نوبه ای آن را به مردم می دهیم

نشست رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان

🔰 احمد راستینه : معاون اجرایی رئیس جمهور در این نشست تاکید کردند که سیاست دولت اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس‌جمهور در تمامی استان هاست.

📌 راستینه ضمن تشکر از توجه دولت به استان های کمتر برخوردار تاکید داشتند، با توجه به امیدی که در مردم شکل گرفته و اهتمام و اقدامات جهادی رئیس جمهور انتظار می رود مهمترین موضوعی که در دستور پیگیری همه مسئولین باشد، پیگیری اجرایی سازی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان ها باشد.

♻️ رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری : ظرف سه ماه گذشته جلسات ویژه ای مجمع نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهور، سازمان برنامه بودجه و وزارتخانه های متولی جهت پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور داشته اند.

💢 راستینه : ضمن بررسی میزان اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در سه ماهه گذشته در خصوص پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان ( از راه آهن تا پروژه آب شُرب نیمی از جمعیت استان و جاده‌های مواصلاتیِ مهم با استان های همجوار و ارائه آخرین میزان پیشرفت پروژه ها که در بازدیدهای میدانی جمع بندی شده بود ) موارد به صورت پروژه ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

📌 رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تشکر از استاندار و مسئولین اجرایی استان که همه تلاش خود را برای تحقق مصوبات سفر استانی به کار بستند، در خصوص موارد زیر مباحث مهمی مطرح و معاون محترم اجرایی رئیس جمهور دستورات لازم را جهت پیگیری ابلاغ فرمودند :

۱ ) مقرر شد پروژه های اولویت دار استان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند و پروژه‌هایی که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های استان دارند در تمام شهرستان‌های استان با قید فوریت در دستور کار قرار گیرند.

۲ ) مقرر شد با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی، مرحله بعدی واگذاری اعتبارات به صورت ویژه دستور تخصیص صادر شود.

۳ ) بر اساس جدول زمانبندی، مقرر شد مصوبات سفر باید تا پایان ۱۴۰۲ محقق شوند و گزارشات نوبه‌ای پیشرفت پروژه ها تنظیم و در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرند.

روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه