انتخاب استاندار از زبان احمد راستینه

احمد راستینه با تکذیب شایعات مطرح‌شده در خصوص معرفی گزینه‌های استانداری از سمت نمایندگان به‌صورت انفرادی، عنوان کرد: انتخاب استاندار جهادی برای نمایندگان استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نمایندگان به‌صورت انفرادی اقدام به معرفی گزینه برای استانداری نکرده‌اند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی کارآمدی، روحیه انقلابی، با برنامه بودن، شناخت کامل نسبت به چهارمحال و بختیاری و قدرت پیگیری بالا برای حل مسائل استان را ازجمله ویژگی‌های استاندار خوب دانست.

انتخاب استاندار با روحیه جهادی ضروریست

وی به نامه ارسال‌شده در خصوص دعوت از رئیس‌جمهور برای سفر به چهارمحال و بختیاری هم اشاره کرد و ادامه داد: اهم دغدغه‌ها و مطالبات استان به‌خصوص حوزه انتخابیه خود را در نامه قید کرده‌ام که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور به این مطالبات مردم پاسخ دهند و با دستوراتی قاطع امید و اعتماد را در مردم این استان افزایش دهند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان یک نگاه اجماعی و وحدت‌آفرین دارند، گفت: همه نمایندگان چهارمحال و بختیاری تلاش کردند از پراکندگی، اختلاف‌نظر و تک‌روی‌ها که آسیب جدی به حل مسائل استانی می‌رساند پرهیز کنند.

راستینه اظهار کرد: امیدواریم وزارت کشور با بررسی گزینه‌های تصدی استانداری در فضای آرام فردی کارآمد، با روحیه جهادی برای حل مسائل استان را انتخاب و سریع‌تر معرفی کند.

وی افزود: گروه‌های سیاسی از اختلاف‌افکنی، گمانه‌زنی و پرداختن به موضوعاتی که در حیطه اختیارات آن‌ها نیست پرهیز کنند.

بنابراین گزارش با توجه به مشکلات فراوان استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های اشتغال، محرومیت و کمبود زیرساخت‌ها انتظار می‌رود وزارت کشور فردی جهادی با روحیه خدمت گذاری به مردم این استان را به‌عنوان گزینه تصدی استانداری انتخاب و معرفی کند.

یکی از دغدغه‌های اساسی نخبگان سیاسی در چهارمحال و بختیاری انتخاب استاندار غیربومی است که متأسفانه با ناآگاهی از شرایط استان موجب عقب‌ماندگی و ایجاد مشکلات فراوان برای استان می‌شود که این مهم باید در بررسی گزینه‌های استانداری در دستور کار وزارت کشور در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه