مدیران فصل کاری را از دست ندهند !

احمد راستینه؛ رییس مجمع نمایندگان استان : با توجه به اهمیت پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور ( بررسی مشکلاتی که در شهرستان های شهرکرد، بن و سامان) در خصوص مسایل مهم زیرساختی راه، جاده و همچنین بحث مسکن ملی، نشیت با وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید.

💢 احمد راستینه : در این جلسه مصوبات مهمی در خصوص مسایلی که مورد توافق قرار گرفت و دستوراتی که وزیر محترم صادر کردند به شرح زیر است :

🚆 *راه آهن* : موضوع مهم راه آهن به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه استان چهارمحال و بختیاری مورد تاکید قرار گرفت و تاکید شد با توجه به مصوبات سفر تخصیص اعتبارات باید امسال به صورت کامل تعلق بگیرد تا تکمیل زیرساخت راه آهن که جزو مصوبات سفر هست تا پایان ۱۴۰۲ به سرانجام برسد. همچنین تسریع در روند تکمیل ایستگاه راه آهن در شهرکرد مورد تاکید قرار گرفت. لذا مقرر شد با توجه به مصوبات سفر این موضوع در اولویت اقدامات قرار بگیرد.

🛤️ *جاده ها و راه های مواصلاتی*
موضوع دوم : در خصوص جاده ها و راه های مواصلاتی؛ تکمیل جاده شهرکرد _ شلمزار که تاکنون ۱۸ کیلومتر از آن آماده بهره‌برداری است و تا هفته دولت باید تکمیل شود، مورد تاکید قرار گرفت.
🔸 آغاز عملیات اجرایی جاده فرخشهر _ شلمزار ظرف روزهای آینده سال جاری مورد تاکید قرار گرفت.
🔸 تکمیل جاده بن _ داران
🔸 جاده های مواصلاتی سامان _ قراقوش و سورشجان _ سودجان دو جاده مهم گردشگری مورد تاکید قرار گرفت. ( دو جاده سامان قراقوش و سورشجان _ سودجان سال گذشته با پیگیری های مکرر ماده 23 آن اخذ شد، ردیف ملی گرفت و امروز در جلسه با وزیر محترم راه و شهرسازی با درخواست از ایشان ۱۰۰ میلیارد تومان برای سرعت گرفتن این دو پروژه اعتبار پیش‌بینی گردید.)
🔸 در خصوص مشکلات جاده ایی شهرکرد با توجه به حجم ترافیک ورودی شهرکرد درخواستی از وزیر در این خصوص انجام شد که *هر چه سریعتر باید ورودی شهرکرد ۶ خطه شود.* ( در این خصوص وزیر راه و شهرسازی دستور دادند که عملیات تعریض و ۶ خطه جاده شهرکرد با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

🔸 در خصوص ایجاد تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی قطب صنعتی شهرکرد بر اساس درخواستی که از وزیر محترم شد دستور دادند که مطالعات سریع انجام و طرح جهت پیش بینی اعتبار لازم ارایه شود.

🔸 در خصوص جاده های کمربندی شهرهای مهم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان هم دستوراتی صادر گردید.

🛶🏞️ *واگذاری منطقه گردشگری گرداب بن به شهرداری بن*
با توجه به درخواست شهردار بن جهت واگذاری منطقه گردشگری گرداب بن به شهرداری، با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

🛫 *ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد*
با توجه به اینکه سال گذشته با تاکیدات وزیر فقید و مرحوم مهندس قاسمی قرار بود پروازها افزایش پیدا کند که خوشبختانه یک پرواز به مجموعه پروازهای فرودگاه اضافه شد. درخواست افزایش پرواز مخصوصاً پرواز *شهرکرد _ مشهد* و پرواز *شهرکرد _ چابهار* با دستور وزیر ابلاغ شد که هر چه سریعتر رییس سازمان هواپیمایی کشور اقدام و گزارش آن را ارایه دهد.

🏬 *نهضت ملی مسکن*
در خصوص اهمیت تکمیل زیرساخت‌های استان دستوراتی وزیر صادر نمودند، لذا ضرورت تکمیل بسته مسکن نهضت ملی و تسریع در واگذاری اراضی و قرارداد با انبوه‌سازان مورد تاکید قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه