راه اندازی بخش جدید مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری؛

از راه اندازی بخش جدید لیزیک مرکز آموزشی، درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد خبر داد

احمد راستینه در این آیین بهره‌برداری گفت: بخش جدید لیزیک مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی با نسل جدید دستگاه راه اندازی گردیده‌است.

وی با عرض تبریک راه‌اندازی این مرکز خاطر نشان کرد: با حضور هم‌استانی‌ها در استان‌های مجاور جهت درمان بیماری‌های چشمی، مراجعه کنندگان متحمل هزینه‌های درمان و رفت‌‌وآمدهای زیادی می‌شدند، که زین‌پس با ارائه خدمات در این مرکز، دیگر نیازی برای مراجعه به استان‌های مجاور، جهت درمان بیماری‌های چشمی نخواهیم داشت.

احمد راستینه؛
با راه‌اندازی دستگاه‌های سی‌تی اسکن و یک دستگاه لیزیک چشم گام مهمی در امر درمان برداشته‌ایم

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، در بازدید از #بیمارستان الحاقی #هاجر_شهرکرد گفت: در گام اول با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد ریال با سفر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به استان تخصیص داده شد و ماده ۲۳ آن نیز با پیگیری‌های صورت گرفته اخذ شد.

احمد راستینه با اشاره بر اختصاص اعتبار دو هزار میلیارد ریالی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری افزود: تاکنون از اعتبارات تخصیص یافته مبلغ هفتصد میلیارد ریال آن نیز جذب شده است.

وی در ادامه افزود: در لایحه بودجه نیز مبالغ هشتصد و هفتاد میلیارد ریال نیز طی سال جاری و آینده پیش‌بینی شده‌است که با همکاری همگان، انتظار می‌رود سال آینده تکمیل گردد.

گفتنی‌ است کمبود قریب به ۸۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان مشکلات درمانی را تشدید کرده‌است، که با تکمیل بیمارستان الحاقی هاجر شهرکرد، ۲۵۰ تخت بیمارستانی جبران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه