عملیاتی شدن اجرای شبکه آب‌رسانی سد بیدکان شهرستان شهرکرد در سال آینده

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از عملیاتی شدن اجرای شبکه آب‌رسانی سد بیدکان شهرستان شهرکرد در سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به آسیب بسیاری قنات‌های چهارمحال و بختیاری در سیلاب اخیر، این مبلغ در نشست با وزیر جهادکشاورزی برای بازسازی قنات‌های آسیب‌دیده استان اختصاص داده شد.

وی با اشاره به عملیاتی شدن اجرای شبکه آب‌رسانی سد بیدکان شهرستان شهرکرد در سال آینده افزود: با توجه به پیگیری‌های مستمر در سال گذشته و امسال و مصوبات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری قرار شد به‌منظور اجرای شبکه آب‌رسانی سد بیدکان به‌مبلغ ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از محل تهاتر اموال و دارایی‌ها در سال ۱۴۰۲ بسته و این طرح اجرایی شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به درخواست ارتقای ساختار مدیریتی شیلات چهارمحال و بختیاری به اداره‌کل اشاره و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت شیلات استان، وجود بیش از ۴۰۰ مزرعه پرورش ماهی، رتبه نخست تولید ماهیان سردابی کشور و همچنین تولید افزون‌بر ۷۰ درصد خوراک آبزیان ایران در استان ارتقای مجموعه مدیریتی شیلات این استان به اداره‌کل ضروری است.

وی با اشاره به موافقت وزیر جهادکشاورزی برای ارتقای ساختار مدیریتی شیلات چهارمحال و بختیاری به اداره‌کل خاطرنشان کرد: در این راستا سید جواد ساداتی‌نژاد دستور لازم به‌منظور پیگیری این موضوع صادر کرد.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر جهادکشاورزی در خصوص کمک به شهرداری شهرکرد برای دریافت تسهیلات به‌منظور تامین برخی از ماشین‌آلات مانند تراکتور با هدف تقویت ارائه خدمات عمومی شهر موافقت کرد.

وی گفت: وزیر جهادکشاورزی دستوراتی به‌منظور اختصاص تسهیلات برای احداث گلخانه شهرداری شهرکرد با هدف تولید نهال گل و گیاه مورد نیاز شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری صادر کرد.

راستینه تاکید کرد: وزیر جهادکشاورزی پرداخت تسهیلات لازم برای جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی با استفاده از تسهیلات مدرن‌سازی آبیاری نوین را ابلاغ کرد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه