در سفر سه روزه کمیسیون فرهنگی، مسائل و مباحث فرهنگی خراسان رضوی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از سفر سه روزه اعضای کمیسیون متبوعش به استان خراسان برای بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی، خبر داد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزئیات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به خراسان رضوی، گفت: طی سفر سه روزه اعضای کمیسیون به استان خراسان نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد و مباحث و مسائل مختلف مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: طی این سفر استانی علاوه بر نشستی با رئیس آستان قدس رضوی و جلسه‌ای با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد و در مورد مهمترین مسائل فرهنگی و ضرورت‌ها و اقداماتی که باید توسط دولت و مجلس پیگیری شود، به صورت جزئی و کارشناسی مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: در این سفر سه روزه؛ اعضای کمیسیون از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بازدید میدانی داشتند، امور مساجد و نقش این اماکن فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج زندگی ایرانی اسلامی بسیار مورد توجه قرار گرفت، مواردی نظیر جذب جوانان در موضوعات فرهنگی و ایجاد پایگاه‌های مردمی برای ترویج امور نیکوکاری، حمایت از افراد بی بضاعت و…. از سایر اقدامات مساجد در حاشیه شهر مشهد بود که به صورت جزئی رسیدگی شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: طی این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی بازدیدی میدانی از حوزه علمیه خراسان رضوی داشتند و گزارشات مبسوطی در این راستا از عملکرد آنها توسط مسئولان این حوزه‌ها ارائه شد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه