ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سفارش بر غبارروبی از گلزار شهدا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:کمیسیون فرهنگی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمرکز بسیار دارد و بی تردید حمایت‌های ویژه از برنامه‌های بنیاد شهید خواهد داشت، امیدواریم بتوانیم در این راستا گامهای محکم تری برداریم.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه؛ 10بهمن ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در نشست امروز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان کمیسیون فرهنگی بود که ضمن تقدیر مجلس به پاس توجه و عنایت ویژه به مباحث فرهنگی بخصوص حمایت ویژه از بنیاد شهید و امور ایثارگران در اعتبارات اختصاص داده شده در بودجه سال ۱۴۰۱، که نتایج مثبتی در بنیاد شهید داشت، گزارشی کلی از عملکرد این بنیاد در حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت غبارروبی از گلزار پاک شهدا و عاشقان فرهنگ نبوی تاکید شد و همچنین به توسعه مراکز فرهنگی با موضوع نگاه ویژه به فرهنگ شهادت و غبارروبی از گلزار شهدا سفارش شد، در ادامه این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی دغدغه‌های خود را مطرح کردند. ضرورت همکاری کمیسیون‌های مختلف در جهت کمک و همراهی آنها با بنیاد شهید در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده این بنیاد از نکاتی بود که در این نشست به آن سفارش شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمرکز بسیار دارد و بی تردید حمایت‌های ویژه ای از برنامه‌های بنیاد شهید خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های محکم تری برداریم.

راستینه در پایان یادآور شد: همچنین رسیدگی به تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از دیگر موضوعات مورد بررسی اعضای کمیسیون در نشست امروز بود، تمام پیشنهادات و نظرات اعضای کمیسیون فرهنگی در راستای اعتبارات بخش فرهنگ و هنر جمع‌بندی و به کمیسیون تلفیق ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه