پروژه ها و اقدامات عمرانی شهرستان سامان

♦️آخرین وضعیت پروژه ها و اقدامات عمرانی شهرستان سامان از گفته ی احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، بن و سامان
احمد راستینه هفشجانی :
1-پیگیری‌های فراوان برای تکمیل تصفیه‌خانه سامان انجام و هم‌اکنون یکی از بهترین و کامل‌ترین تصفیه‌خانه‌های کشور در سامان قرار دارد و خط پدافندی آن هم انجام شده است.

2- عملیات اجرایی احداث شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب پنج روستای حاشیه زاینده‌رود شهرستان سامان با فراهم شدن شرایط مناسب آب و هوایی آغاز می‌شود.

3- اعتبار لازم برای اجرای جاده‌های ارتباطی روستایی مانند بن به قوچان ، هوره به قلعه‌موسی‌خان پیش‌بینی شده است و با مطلوب شدن شرایط آب و هوایی انجام خواهد شد.

4- عملیات اجرایی ساخت مجتمع دامپروری سامان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری پس از ۲۰ سال انتظار مردم شهرستان سامان آغاز می‌شود.

5- راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان نقش مؤثر و مهمی در تکمیل زنجیره بادام و ارزش افزوده محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان دارد.

6- در خصوص آسیب‌دیدگی صخره‌های پُل زمانخان و پُل هوره ،مشکلات این پُل‌ها پس از بررسی‌های علمی و کارشناسی رفع خواهد شد.

7- تکمیل و بهره‌برداری از فرهنگسرای سامان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

8- بخش قابل‌توجهی از مصوبه‌های سفر‌ها و شورا‌های اداری قبلی در این شهرستان عملیاتی و اجرایی شده که نشان‌دهنده رفع مشکلات مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه