دستگاه دیپلماسی در زمین برجامی آمریکایی ها بازی نکند

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با تاکید بر اینکه شرطی سازی اقتصاد باید با خط بطلانی به پایان برسد، گفت: دستگاه دیپلماسی در زمین برجامی آمریکایی ها بازی نکند.
علنی امروز (سه شنبه، 13 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه امروز سالگرد شهادت مرد بزرگ حاج قاسم سلیمانی بوده، گفت: او به ما یاد داد که ما باید میدان مبارزه را تعیین کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس تصریح کرد: شرطی سازی اقتصاد که توسط آقای روحانی با برجام صورت گرفت بلای جان کشور شده است. هربار که آمریکایی ها اراده می کنند که اقتصاد کشور را به هم بریزند، صحبت از مذاکره و یا قطع مذاکره می کنند و دستگاه دیپلماسی نیز در همین میدان بازی می کند. این دستاویزی برای بازار پولی و ارزی کشور شده است.

وی خطاب به رئیس جمهور، تاکید کرد: به این شرطی سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و فشار اقتصادی تحمیلی برجامی را پایان ببخشید. برجام فریب بزرگ آمریکایی ها است وقتی آن ها داروی بیماران پروانه ای را تحریم می کنند آیا امید دارید که حقوق این ملت مظلوم را به رسمیت بشناسند. شما با دستاوردهای صلح آمیز هسته ای حتی می توانید به بازدارندگی اقتصادی برسید مهم این است که از این دام بلا خود را نجات دهید.

وی خطاب به رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز گفت: با وجود مصوبات سفر رئیس جمهور مبنی بر افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد، متاسفانه این مصوبه اجرایی نشده و پروازهای شهرکرد، عسلویه نادیده گرفته شده است.

راستینه یادآور شد: قریب 5 هزار نفر از مردم استان به عنوان کارگر و نیروی فنی مشغول خدمت در عسلویه و چابهار هستند، جوشکاران فنی نقش مهمی در پروژه های اقتصادی دارند. آقای محمدبخش دستور آقای وزیر باید اجرا شود و از وزیر راه و شهرسازی نیز انتظار داریم پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه