احمد‍ راستینه در جمع ورزشکاران ورزش‌های رزمی

رویدادهای بی‌نظیری در حوزه ورزش استان و کشور در حال رقم خوردن است

نماینده مردم شریف شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان ورزش‌های رزمی استان به علت ایراد فنی فعلاً متوقف است و با رفع این مانع به پیشرفت می‌رسد که در حال پیگیری هستیم.

احمد راستینه افزود: در یک رویداد بی‌نظیر، ۱۸۰ میلیارد تومان در اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان برای ورزش در نظر گرفته شده‌است که از این میان، ۸۹ میلیارد مربوط به تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های بن، سامان و شهرکرد است.

وی از تحصیص 30 میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرکرد خبر داد و اضافه کرد: در حوزه تجهیزات نیز پنج میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی هزینه شد.

وی تدوین قانون فعالیت‌های وزارت ورزش بعد از ۱۱ سال و لایحه نظام جامع باشگاه‌داری کشور را منجر به تحول بسیاری در ورزش کشور دانست.

راستینه افزود: باید به سمت توسعه ورزش همگانی به عنوان پیشران پیش ورزش کشور برویم و از ورزش قهرمانی هم حمایت جدی کنیم بر همین اساس۴۵۰ میلیارد تومان هم‌ به فدراسیون‌ها کمک مالی شد و اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده نیز حدوداً ۳ هزار میلیارد تومان در مسیر ورزش قرار گرفت.

وی بر لزوم صندوق حمایت از ورزش استان تأکید و خواستار حضور صنایع بزرگ در این بخش شد و گفت: در ورزش حرفه‌ای به دنبال ایجاد مسوولیت‌های ملی برای صنایع هستیم تا استان‌های کم برخوردار از صنایع ملی بهره‌مند شوند.

نشست هم‌اندیشی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مسئولین و روسای هیئت‌های شهرستانی و سبک‌های فعال این هیئت برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه