ارائه گزارش رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل فرهنگی این سازمان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از استماع گزارش رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار روز (یکشنبه، 20 آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست عصر امروز در مورد ارائه گزارش رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این سازمان بود که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جلسه گزارشی از اقدامات فرهنگی، تربیتی و آموزشی در بخش‌های مختلف فرهنگی کارکنان و خانواده‌‌ به ویژه در راستای بازنشستگان ارائه کردند و همچنین مهارت افزایی کارکنان در قالب جهاد تبیین مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: توجه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء بُعد معنویت کارکنان است که خوشبختانه در برنامه قرائت وحفظ قرآن اقدامات شایسته‌ای توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است؛ در این جلسه اعضای کمیسیون، نظرات خود را در راستای حوزه فرهنگی به ویژه در خصوص ارتقاء سواد رسانه‌ای و ضرورت افزایش برنامه‌های تقویت محور ارائه کردند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه