راستینه:بررسی راهکارهای اجرایی مصوبه شماره ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون فرهنگی برگزار شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای اجرایی مصوبه شماره ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دستگاه های ذیربط و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه، 25 مهرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای اجرایی مصوبه شماره ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دستگاه‌های ذیربط و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: در این جلسه با احصای گزارشات و مشخص شدن ترک فعل‌ها و مسئولیتی که دستگاه‌ها در خصوص آموزش، اقناع سازی و مسئولیت‌های تصریحی در مصوبه 427 شورای انقلاب فرهنگی داشتند، مشخص و مقرر شد این گزارش به صورت مبسوط آماده شود و دستگاه‌ها آخرین شرح وظایف و اقدامات خود را به کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست، بحث موضوع اثر بخشی قانون و به نتیجه رساندن مواد قانونی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده، مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد پیشنهادات لازم در قالب گزارش کمیسیون تهیه شود و با رای اکثریت اعضا به صحن کمیسیون ارجاع شود./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه