تصویب کلیات لایحه موافقت نامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و دولت فدراسیون روسیه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم از تصویب کلیات لایحه موافقت نامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه،10 آبانماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون بحث و بررسی کلیات لایحه موافقت نامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه بود که با حضور اعضای کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: همسایگی ایران و روسیه توسعه همکاری فی مابین دو کشور در راستای مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را پررنگ می‌کند. دیپلماسی فرهنگی از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، اعضای کمیسیون در این نشست برای همکاری دو کشور به کلیات لایحه موافقت نامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه رای مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه نشست امروز اعضای کمیسیون، بررسی طرح نحوه تاسیس و اداره کتابخانه‌های عمومی کشور را در دستور کار قرار دادند که مواد 1 تا 4 طرح مذکور با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و مسئول نهاد کتابخانه‌های عمومی تصویب شد و همچنین در این جلسه نمایندگانی از وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه