سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب: عظمت ملت ایران می‌طلبد قهرمانان ورزشی هم در تراز این مردم رفتار کنند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جامعه ورزشی و هنری بارها در میادین بین المللی پرچم مقدس کشور را به اهتزاز درآوردند، گفت: ملت ایران با بزرگواری خطاهای فرزندان خود را ‌می‌پذیرد، عظمت ملت ایران می‌طلبد، قهرمانان ورزشی هم در تراز این مردم رفتار کنند.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به فرمایشات رهبر معظم در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، عنوان کرد: در طول بیش از 40 سالی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، در بستر فعالیت‌های فرهنگی که ریشه در چرایی شکل گیری انقلاب دارد، بسیاری از قهرمانان و هنرمندان رشد کردند به گونه‌ای که جامعه ورزشی و هنری ما از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز گام‌های بلندی برای اعتلای میهن اسلامی برداشته‌ است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: چهره‌های هنری و ورزشی متعهد ما نقش بسزایی در ایجاد فضای پرشور و بانشاط اجتماعی در برهه‌های مختلف دارند، به نحوی که هرگاه قهرمانان ورزشی در میادین ورزشی کسب عنوان می‌کنند، پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته و دل‌های بسیاری شادمان می‌شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر در حوزه‌های هنری نیز وقتی هنرمندان بسیاری در بزنگاه‌های تاریخ تلاش کردند تا واقعیات جامعه و تجارب عبرت آموز تاریخ را به منظر مردم برسانند و نقش مهمی در ارتقای ایران اسلامی داشته باشند، همواره مورد احترام مردم هستند.

راستینه یادآور شد: البته در برخی از مباحث اجتماعی، عده‌ای دچار خطای محاسباتی، تحلیل غلط می‌شوند و با حضور در میدان پدیده شکل گرفته، خود را دوباره معرفی و به دنبال جذب هوادار هستند که این تصمیمات و موضع گیری‌های غلط که موجب رنجش افکار عمومی هم می‌شود، در همه اقشار وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در قشر هنرمند و ورزشکار که اکثریت آن‌ها نیروهای متعهد و دغدغه مند هستند، نیز برخی دچار این اشتباهات فاحش شدند که ملت ما می‌پذیرد که این افراد جوانان این سرزمین بوده و باید نسبت به اصلاح فکر و اندیشه خود عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ملت ایران یک ملت فرهنگی است، گفت: همچنین این ملت به علت عظمت و بزرگی که دارد، همواره تلاش می‌کند که فرزندان خود در هر قشر و گروهی را به آغوش بکشد. لذا به مردم ایران اسلامی عرض می‌کنم که این نشان از عظمت ملت ایران است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه