احمد راستینه : مالیات بر جوایز ورزشی جایز نیست

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد مالیات برای پاداش مدال آوران کشتی گفت: تعیین مالیات برای پاداش و جوایز دریافتی ورزشکاران جایز نیست، این موضوع با تمام جزئیات در فراکسیون ورزش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان افزود: از فدراسیون کشتی درخواست داریم تا تمام گزارشات مبنی بر دریافت مالیات بابت دریافت پاداش ورزشکاران را در اختیار کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس قرار دهند تا به صورت قانونی این موضوع را از طریق وزارت ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار دهیم.

مالیات بر جوایز ورزشی جایز نیست

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ضرورتی ندارد قهرمانان المپیک، پارالمپیک و ورزشکاران ملی بابت دریافت جوایز خود مالیاتی پرداخت کنند، مالیات برحسب درآمد ورزشکاران تعریف می‌شود نه بر مبنای پاداش و جوایز آنها، اگر ورزشکار درآمد چشم گیری داشته باشد مشمول پرداخت مالیات می شود.

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: دریافت مالیات در قانون تعریفی دارد که بسیاری از ورزشکاران و مربیان را در بر نمی‌گیرد، اما قصه دریافت مالیات برای پاداش و جوایز مدال آوران المپیک و ورزشکاران باید به صورت قانونی پیگیری شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه