حل مشکلات آب براساس عدالت

احمد راستینه در دیدار با وزیر نیرو گفت: این وزارت به مدیریت آب استان شهامت دهد تا برای حقابه خود تصمیم گیری کند.
وی افزود:طرح انتقال آب بن – بروجن که آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تامین می‌کند باید امسال به بهره برداری می‌رسید، اما به دلایل سیاسی این امر محقق نشد.
احمد راستینه گفت: اجرای این طرح قانونی که هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از سال ۸۸ کلید خورده و مصوبه سه دولت را دارد.
وی افزود: ۲۳۷ میلیون متر مکعب سهم آب چهارمحال و بختیاری از زاینده رود است، اما همچنان متهم به برداشت از آب هستیم.
احمد راستینه گفت: موضوع آب موضوعی منطقه‌ای نیست و باید به آن نگاه ملی داشت
وی افزود: اجرای طرح تونل بهشت آباد غیر قانونی است و وزارت نیرو نباید اجازه اجرای این طرح را بدهد چراکه تخریب منابع و محیط زیست چهارمحال و بختیاری را در بردارد.

حل مشکلات آب براساس عدالت
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ: مشکلات آب استان براساس عدالت و صداقت حل شود.
قدرت الله حمزه در دیدار با وزیر نیرو گفت: ساخت تونل بهشت آباد آثاری به جز تخریب منابع زیست محیطی چهارمحال و بختیاری ندارد.
وی افزود: مردم این استان با عمران و آبادانی مشکل ندارند اما اجازه حفر تونل بهشت آباد به دلیل تبعاتی که به دنبال خواهد داشت را نمی دهند.
وی گفت: اجرای طرح بهشت آباد باید از دستور کار وزارت نیرو خارج شود.

حل مشکل آب، نیازمند نگاه ملی نه منطقه ای
نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو گفت: امید مردم به دولت سیزدهم است که با رعایت عدالت اجتماعی مشکلات آب مردم چهارمحال و بختیاری در حوزه های شرب، کشاورزی و صنعت را برطرف کند.
حسین بامیری افزود: با تشکیل دولت انقلابی و همراهی و هم افزایی مجلس و با شناسایی ظرفیت های ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای قوانین، عدالت اجتماعی برقرار می شود.
ظرفیت آب چهارمحال و بختیاری، تهدیدی زیست محیطی برای استان
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای برخی طرح های انتقال آب، تهدیدی برای محیط زیست چهارمحال و بختیاری و ظرفیت آب در این استان به یک تهدید تبدیل شده است.
حجت الاسلام امیرقلی جعفری ابراز امیدواری کرد: دستاورد سفر وزیر نیرو به استان، مشکلات زیست محیطی و تأمین آب در حوزه های شرب، کشاورزی و صنعت ساکنان چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه