دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نمی مانیم هفته آینده در صحن مجلس حضور خواهیم داشت

احمد راستینه نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در اعتراض به تعطیلی سه ماه مجلس در حساب ویراستی خود نوشت:

امروز در جلسه مجازی مجلس شورای اسلامی نائب رئیس اول جناب آقای نیکزاد اظهار امیدواری کردند که هفته آینده صحن مجلس برگزار خواهد شد.پیام روشن و شفاف ما هم به هیئت رئیسه محترم این است ؛با توجه به صحبت‌های اینجانب با اکثریت هیئت رئیسه محترم، هفته آینده یکشنبه همه انشاالله در صحن مجلس حضور خواهیم داشت دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه