ورزش ارتش جمهوری اسلامی می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید کمیسیون فرهنگی از سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: اقدامات قابل توجهی به واسطه تلاش ارتش در حوزه ورزش شکل گرفته که می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز( دوشنبه، 16 آبان ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: امروز تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی از فعالیت‌های ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازدید میدانی داشتند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: طی این بازدید رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارشی از اقداماتی که در یکسال گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت توسعه ورزش در حوزه خانواده‌ها، جانبازان و کارکنان داشتند؛ ارائه کردند. در مجموع اقدامات قابل توجهی به واسطه تلاش ارتش در حوزه ورزش شکل گرفته شده که می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای اجرایی مصوبه شماره 867 شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیسیون بود که با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط و نماینده‌ای از قوه قضاییه در کمیسیون فرهنگی بررسی شد، که طی این نشست مقرر شد، جلسات پیوسته و مداومی در راستای اجرای مصوبه 867 که عملیاتی شدن مصوبه ۴۲۷ را در بر می‌گیرد، برگزار شود./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه