طرح بزرگ یک میلیارد کاشت درخت ظرف چهار سال آینده در کشور، در چهارمحال و بختیاری ده میلیون درخت

🔰 نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضرورت دارد با توجه به طرح بزرگ کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال آینده در کشور، سهم چهارمحال و بختیاری ( بر اساس گزارش مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ) ده میلیون درخت پیش بینی شد. لذا ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای این کار بزرگ فراهم و دستگاه‌های مختلف در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند شد.

🔷 احمد راستینه : منابع طبیعی استان با به خدمت گرفتن برخی از مجموعه گلخانه ها و نهالستان ها که تحت عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان هم فعالیت می‌کنند از ظرفیت آنها استفاده کند. همچنین نسبت به فعال سازی کل نهالستان شهرکرد با ظرفیت۴۰ هکتار، زمینه برای کاشت نهال مهیا سود.

🔷 راستینه : با توجه به طراحی هایی که اداره کل منابع طبیعی استان در خصوص آبخیزداری و منابع طبیعی انجام نموده، تاکید شد نسبت به تکمیل پروژه آبخیز جهانبین در گام دوم و سوم، فاز دوم و سوم آن در دستور کار قرار گیرد.

🔷 احمد راستینه : اقدامات خوب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خصوص رفع تداخلات و در جهت کمک به حل مشکلات مردم در شهرها و روستاهای مختلف مقررات و مصوبات سال۱۴۰۱ با جدیت پیگیری شود.

RASTINEHMEDIA.IR

روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه