مجتمع فناوران ۲ شهرکرد در سال ۱۴۰۲ باید تعیین تکلیف گردد

🔰 نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجتمع فناوران ۲ شهرکرد در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار کلید خورد و مقرر بود برای حدود ۲ هزار نفر در رسته های خدماتی، توزیعی و خدمات فنی شغل ایجاد کند، گفت : از ۵۲ هکتار تعریف شده ۱۸ هکتار آن تغییر کاربری شده‌ و ۳۲ هکتار آن منتظر تغییر کاربری می باشد ( ۲ هکتار باقیمانده مربوط به حرایم می باشد ).

♨️ راستینه : بازار مجازی و سیاه برای زمین های فناوران ۲ نوعی خود گولزنی می باشد و این محل را در آینده دچار چالش قیمت کاذب خواهند کرد.

💢 نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی : فناوران ۲ در حدود ۱۰ سال بلاتکلیفی در قالب فرصتی به منظور ایجاد شغل برای حدود ۲ هزار نفر از صاحبان مشاغل خُرد و مهارت آموختگان برنامه‌ریزی گردیده بود اما متاسفانه با برنامه‌ریزی‌های غلط این فرصت به نوعی تهدید تبدیل شده است.

💢 احمد راستینه : تمامی مراحل مربوط به عضویت، خرید و فروش و دفترچه‌های سهام ( عضویت ) می بایست از طریق دفاتر رسمی و پروسه قوانین مربوط به شرکت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود و خارج از آن تخلف می باشد.

📍 رییس مجمع نمایندگان استان : مجمع های عمومی می بایست به طور منظم حداقل هر یک سال یک بار تشکیل و نسبت به ارائه گزارش مالی سالانه و تاییدیه بازرس در مجمع عمومی اقدام لازم به عمل آورند. از مسئولین ذیربط درخواست دارم در سال ۱۴۰۲ انتظار این عزیزان که چشم خود را به اقدامات مسئولین برای تعیین تکلیف این فرصت اشتغال زا در شهرکرد دوخته اند، پایان پذیرد.

RASTINEHMEDIA.IR

روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate|ترجمه